"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2011. február 19., szombat

Kislány tunika



Némi utómunka még vár erre a tunikára, amit Boróka unokatestvérének készítettem. Egy kis színt szeretnék rávinni, valamilyen applikációval. A színeket már kiválasztottam, csak formába kell önteni őket.

Egy kicsit másként képzeltem el ezt a darabot, de mivel menet közben alakítottam, ötöltem-hatoltam, így ez lett belőle. A következőt már tudom, hol fogom módosítani. Fonalam is akad még bőven, így csak időt kell csenni hozzá.


6 megjegyzés:

Iza írta...

Nekem igy simán is tetszik!Viszont kiváncsi vagyok hogy mi fog még rákerülni :)

Macus írta...

Nagyon jó!!
Ha véglegesíted az elkészítést, esetleg leírhatnád, hogy készül.

Jutka írta...

Tetszik!
Szerintem a végeredmény is gyönyörű lesz!
Kicsit emlékeztet az én mellényemre:)

Ildifolt írta...

Nagyon csinos lesz!

Piszke írta...

Köszönöm lányok, nekem is tetszik, bár messze elmarad az elképzelttől.
Macus, igyekszem leírni, amíg a fejemben van a dolog. :)
Jutka, megyek és megnézem a mellényedet...

Tündérlátta írta...

Szép a színe és az egyszerűsége!