"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2011. február 18., péntek

Lazac és türkiz - újratöltve

Ez a két szín dominál ebben az álompuha sapkában, amit még szintén decemberben kötöttem Boginak. Fonala Katia Tundra, 10 dkg-os, a Reatexnél vásároltam. Régóta várta, hogy rá kerüljön a sor. Sajnos ez az egy gombóc volt itthon, pedig olyan jó lenne kötni hozzá egy vastag, naaagy sálat. Kutattam utána, de sehol találtam lelőhelyet, a gyártónál sem kapható már. Annyira hálás lennék, ha valaki tudna segíteni akár elérhetőségeben, akár egy-két motring átadásával. Nagy örömet okozna vele egy nagy lánynak és nekem is. Ha nem sikerül, az sem olyan nagy gond, mert szerintem találok a színeivel harmonizáló fonalat, ha egy kicsit  körbenézek. 

A pomponon látszik, hogy mennyire tömör, mégis puha, lágy ez a fonal. 









3 megjegyzés:

Karina írta...

Örülök, hogy mostanában újra olvaslak! Nagyon szép ez a fonal, tényleg. Nem ismerem. Viszont az jutott eszembe, hogy megkérdezhetnéd Mónikát az info@fonalshop.hu-n, ő rengeteg fonalat ismer, hátha felismeri, akad nála ilyen.
Hol vetted eredetileg?

Ilona írta...

Ha meg tudnád mondani, hogy milyen fonalat keresel, az sokat segítene. De pl. a REATEX.hu-n sok katia fonalat találhatsz, nézz körül.

Piszke írta...

Köszönöm a tippeiteket! A fonalat a Reatexnél vásásoltam és már nincs készleten, de az interneten sem találtam sehol, még a gyártónál sem. Kifutott széria.