"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. május 13., csütörtök

Horgo-blog játék 2. forduló

Van egy jó kis csapat, akikkel közösen horgolunk és immár második alkalommal együtt játszunk. Ez alkalommal mobiltok készítése volt a feladat. Nekem eddig nem volt ilyen alkalmatosságom, illetve volt, de nem szerettem egyiket sem. Most itt az alkalom, hogy őt megszeressem. Remélem sikerülni fog. Zavarónak tartom a mobiltokban, hogy mire kicsomagolom belőle a telefont, addigra elfogy a hívó türelme és leteszi. Ez most egy villámzáras verzió. Nem fűzök hozzá sok reményt, mert nálam már az is késő, mire a telefon a kezembe kerül. :) A mintáját nagyon megszerettem. További terveim vannak ezzel a mintával.


2 megjegyzés:

Aledi írta...

Egyformán gondolkodunk a mobiltartóról, valóban :) A játék nélkül eszembe sem jutott volna ilyent készíteni, de örülök, hogy megtettem. És milyen jó, hogy te is :) Nem csak a mintája, hanem a színe is nagyon szép.

Karina írta...

Nagyon szép lett a tokod, gyönyörű a színe és a mintája is!! Az enyém nem zárható, csak rá kell hajtani egy kis fülecset, elég szoros ahhoz, hogy ne potyogjon ki belőle a telefon, de hamar ki lehet tolni belőle, ha csörög. A gyors előkapás egyik trükkje pedig, hogy mindig ugyanabba az első zsebbe teszem a táskámban.