"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2013. szeptember 24., kedd

Tűtartó

Régóta vágytam rá, hogy tűtartót készítsek a kötő- ás horgolótűim számára. Sikerült megvalósítani ezt az álmot, de igen nagy léptekkel. Valamikor a tavasz végén vagy nyár elején szabtam ki a hozzávalókat és igencsak beköszöntött az ősz, mire sikerült összeállítani és megvarrni. De végre, végre tudom rendszerezni és megfelelő módon tárolni őket. Bár lehet, hogy szükségem lesz még egy hasonló alkalmatosságra, mivel nem fért bele a összes tűm.





Hozzá kell tennem, amit már többször említettem, hogy varrni nem tudok, csak az alapokat tanultam meg valamikor régen néhai tanáromtól gyakorlati órán. Számomra a lényeg az, hogy magam készítettem, funkciójának megfelel, a többi majd alakul az idők során.

Nincsenek megjegyzések: