"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2011. június 14., kedd

Jótákonysági árverés a Wesley János óvoda javára

Ezennel megragadom az alkalmat, hogy éljek a Belinda által meghirdetett jótákonysági árverés lehetőségével. Nálam - pontosítok, a blogomban - már unalomig elcsépelt közhely, hogy "régóta vártam", de erre az eseményre a megszokottnál nagyobb izgalommal vártam és lestem az elcsenhető perceket, pillanatokat annak érdekében, hogy mielőbb előállítsam azt a portékát, amivel - ha akad rá jelentkező - támogathatom az óvodát. Az eddigi tapasztalataim alapján nincsenek túl nagy elvárásaim az üggyel kapcsolatban, s talán reményem is vékonyka cérnaszálon függ, azért megpróbálom, rajtam ne múljék! Amennyiben nem úgy alakul, ahogy terveztem, van más mód is, ahogyan támogathatom őket. Egy biztos: nem adom fel, mert hiszek a jó végső győzelmében és nem különben a jószándékú emberekben! :) Ezt, mintha már írtam volna itt valamikor... de nem lehet elégszer... 

S hogy miben más ez az óvoda, mint a többi? Itt elolvashatjátok:

Köszönöm, Belinda, hogy elindítottad ezt az "akciót" és örülök, hogy részese lehetek! :)




Árverésre bocsátom az előző bejegyzésemben részletesen bemutatott, rózsaszín, horgolt, pamut csipkekendőt. 
Kikiáltási ára: 3.500 Ft
Az árverést június 30-án este 22 órakor zárom.


A nyertes pályázó által felajánlott összeget ide kérjük utalni:
Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség (MET)


OTP Bank, 11708001-20520380
a "Közlemény" rovatban mindenképp fel kell tüntetni azt, hogy
ÓVODA
-------------------------------------------------------------------


Aki csatlakozni szeretne a jótkénysági akcióhoz a fenti OVI-ÓVÓ-JÁTÉK logóra kattintva tájékozódhat a részletekről.

Játékszabályok röviden:
- Tedd ki a fenti logót a blogodban, és linkeld be ezt a bejegyzést 
(vagy csak magyarázd el érthetően, miről van szó - ne feledkezz meg a számlaszámról!)
- Ajánlj föl egy általad készített tárgyat, és bocsásd árverésre 
- Ha megbizonyosodtál róla, hogy az árverés nyertese eljuttatta a pénzt a számlaszámra, juttasd el neki a felajánlott tárgyat. (Hogy mikor van vége az árverésnek, azt te határozod meg.)



1 megjegyzés:

Belinda írta...

Igazán szépen írtál a "játékról" és a témáról, nagyon szépen köszönöm! Nagyon örülök, hogy van egy újabb jelentkező! :) És még Tipikos angyalkájára is licitálsz! :)
Kölcsönkenyér visszajár alapon, én meg pályázok a gyönyörű sáladra, tartom a kikiáltási árat!