"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2011. június 14., kedd

Horgolt sál

Első változatban Borókának szerettem volna ebből a Barkaságból topot készíteni, aztán meggondoltam magam és lebontottam. Érdekesség, hogy amilyen fazont kiötlöttem hozzá, az dejá vu-ként köszönt rám az Amelie magazin  30. oldalán. Annyi különbséggel, hogy szélesebb pántot és sűrűbben horgolt mellrészt készítettem - volna - hozzá. Az eleje háromnegyedénél lebontottam. Valahogy elment a kedvem tőle. Saját tervezés... ennek lőttek.

A minta annyira megfogott, hogy azt megtartottam, s ez a sál vagy inkább kendőszerű alkalmatosság készült belőle. A képek blokkolás előtt készültek.

Mother of the Bride Shawl (pattern by Lion Brand Yarn)
Mérete: 100 x 50 cm 
150 g
4-es horgolótű
Barka Gilice Lencsilány (a színe élénkebb rózsaszín, mint a fotókon)




 





   

6 megjegyzés:

Judit Eszter írta...

Nagyon tetszik ez a minta és a kendő maga.
Meg is néztem az újságban is, nem tudom mennyire egyszerű vagy bonyolult?
Még kezdő vagyok, pár hónapja kezdtem horgolni a nulláról.

Piszke írta...

Kedves Eszter! A horgolással én sem régóta próbálkozom, úgyhogy bátran fogj hozzá! Ha megnyitod a leírás linkjét, ott van ábra, az nagyon szépen elvezet. Ha elakadsz, írj egy emailt és segítek! Sok sikert! :)

Belinda írta...

Gyönyörű! :)

Judit Eszter írta...

Köszönöm a segítséget, de az ábrát nem találtam meg a linknél, lehet, hogy béna voltam.
Az újsággal sem mentem sokra, lehet, hogy túl nehéz nekem.

Piszke írta...

Judit Eszter, kerestem nálad email elérhetőséget, de nem találtam... :)

Judit Eszter írta...

Köszi a segítőkészséget, találtam egy leírást és már belevágtam.
Az eleje nem volt könnyű, bontottam párszor, de már alakul!
Édesek a kislányok, a kis balerinák!