"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. július 23., péntek

Díjak újra

Nagyon megtisztelő számomra, hogy ismételten megkaptam az alábbi díjat Joli mamától és Zsókától is. Arra most nem térek ki, hogy nem sorolom magam azok közé, akiknek ez a díj kijár. Minden esetre köszönöm a szeretetet, ami kifejezésre jut általa. S ha már a köszöneteknél tartok, itt szeretném megköszönni a kedves, biztató email-eket, amelyeket eddig kaptam, de nem minden esetben tudtam rájuk válaszolni! 

Mivel ezt a díjat már korábban megkaptam, akkor eleget tettem a feltételeknek. Úgy gondolom, hogy rajtam kívül nagyon sokan birtokoljátok már és tudom, hogy többen vannak, akik nem szívesen fogadják, ezért nézzétek el nekem, hogy most nem adom tovább.

 


3 megjegyzés:

Jolimama írta...

Szerintem meg igen!!!

Szeretettel küldtem. Ölellek. Jolimama

/Marcsimamának elküldtem a képtáram linkjét, hátha talál benne kedvére való mintát./

Kicsianya írta...

Látod, nem vagy elfeledve:)
Gratulálok!

zsoka írta...

Szerintem is !
És várom hogy felvedd a régi lendületed:-))