"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. május 2., vasárnap

Szeretettel...

köszöntök minden édesanyát és kívánom, hogy mindannyian legyetek nagyon boldogok és sok örömötök teljék ebbéli hivatásotokban!

 

Kis családunk - mint eddig minden évben - ezen a napon végiglátogatta a család női ágú felmenőit. Nagyik és dédi köszöntése ezen a napon elengedhetetlen mindannyiunk számára. Túl az odaajándékozott virágon és apró örömszerző ajándékokon, ilyenkor minden csemeténket elvisszük, mintegy ajándékként. Hiszen számukra a legnagyobb öröm, ha láthatják utódaik cseperedését, korban és szellemben való növekedését. Efölött érzett örömüket semmi ajándék és virág nem pótolhatja.

 

A köszöntős-ajándékozós napon számomra is jutott, nem is kevés virág, mégpedig édesanyám kertjében, akinek csodás keze munkája nyomán szebbnél szebb virágok bontják szirmaikat. Ilyenkor mindig érzem az élet nagy tanítását, miszerint többet kaptam, mint adtam, vagy mint adni tudnék neki valaha. Anya, köszönöm!

 

S ha már a köszönetnél tartok, akkor mérhetetlen köszönet jár az én drága anyósomnak is, aki anyai szeretetével nem csak a páromat, de engem is kényeztet. Nagy hálával tartozom neki azért, hogy a fia azzá lett, aki, s hogy őrangyalként vigyázza életünket.

 

Szeretettel osztom meg veletek ezeket a képeket, egy kis bocsánatkérés közepette: amúgy sem vagyok egy fotóvirtuóz, de ez alkalommal csak a telefonom volt kéznél, így kérlek titeket ne a képek minőségét, hanem a szándékot értékeljétek, mellyel szerettem volna elétek tárni a sok szépséget, amivel a mai napon megajándékozott a Gondviselés. 

 

Nincsenek megjegyzések: