"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. április 30., péntek

24. órában

Szó szerint a 24. órában meggondoltam magam és jelentkezem a játékra. Eddig úgy gondoltam, hogy nem nevezek - nehéz lenne most magyarázatot írni a miértjéről -, de végül meggondoltam a dolgot. 
Gratulálok a Barika bolthoz a szervezőknek, hiánypótló szolgáltatást biztosítanak számunkra. Ezentúl nekem sem kell külföldről hosszú és több procedúrával járó módon vásárolnom. Lelkes vásárlójuk leszek, mivel a yarnundyed fonalak eddig is a kedvenceim voltak az uru mellett.

A feltételek:
Tedd ki a blogodba a barika.hu linkjét és az itt látható bannert 


 Regisztrálj a levendula fórumra, ha még nem tetted, mert ott sok hasznos infót megtalálsz az általunk forgalmazott termékekről, képeket láthatsz, véleményeket olvashatsz.
Írd ki a blogodban ezeket a feltételeket és linkeld nekünk a Levendulán, itt majd várd a sorsolást ;)
NYEREMÉNY:
500 g (5 motring) általad választott fonal (yarundyed)

JÁTÉK HATÁRIDEJE:
2010. április 30. 24:00

Nincsenek megjegyzések: