"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. március 8., hétfő

Swallowtail blokkolva

Nagyon vágytam rá, hogy megkössem ezt a kendőt. Hogy mégis miért volt olyan viszontagságos az elkészülte? Ez a pókhálócsipke fonal olyan, mintha lenne benne selyem, csúszik. Emellett én meglehetősen lazán kötök és a fonalat két szálra fogva kötöttem, így szinte megzabolázhatatlanná vált a munka és sehogysem akart egyberendeződni. De ezek a viszontagságok véget értek és megtanultam, hogy csak egy szállal szabad ezt a fonalat használni. Úgy szuper lesz, ezt a most folyamatban levő munkámon már látom. Fantasztikus a fonal, vékony, de erős, van egy kis tartása is. Szépen alakul belőle a munka.

. 

  

Türkiz a türkizzel
  


Swallowtail shawl
Fonal: Cobweb lace - Turquoise
Felhasznált fonalmennyiség: 5,5 dkg
Kezdés: 2010. február 8.
Befejezés: 2010. február 16.


Nincsenek megjegyzések: