"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. január 11., hétfő

Múlt karácsony

Lehet, hogy nem illik január ídusán a tavalyi karácsonyi készületekről írni, de mégis megteszem. Nemcsak horgolásban vagyok kezdő, hanem varrásban is. Viszont olyan erősen vonzódtam világ életemben a varráshoz. Mindig is szerettem volna megtanulni. Úgy érzem, hogy van bennem ezen téren rengeteg többlet, amit ki kell magamból alkotni. Számtalan próbálkozásom volt már, csak úgy a magam módján. A tavalyi karácsonyra készítettem néhány új díszt. Nagyon szeretjük a természetes anyagokból készült fenyődíszeket: szalma, fa, termés, textil... Évek óta szinte ugyanazzal dekorálunk. Most megkérdezte valamelyik gyermekem, hogy nem újítunk egy kicsit? Erre a kérdésre válaszul készítettem el az alábbi díszeket:



 











Nem mestermunka, nem is annak készült. Nagy lelkesedéssel, örömmel és szeretettel készült. Ez valószínűleg átsugárzott rajtuk, mert aki nálunk járt, mindenki dicsérte. :)

Nincsenek megjegyzések: