"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. január 11., hétfő

Mamuszom II.

Szegény mamusz, bár nagyon szerettem, de nem voltam vele teljesen megelégedve. Soha nem vagyok teljesen elégedett a munkámmal. Mindig akad valami javítani való. De talán ez viszi előre az emberiséget is... Egy biztos, hogy a saját hibáimból tudok legtöbbet tanulni - legalábbis, ami a kötést illeti.

Szóval nekiestem a mamusz szegélyének, (mert nem fogyasztottam bele, ahogy a leírás is írta) és lebontottam és újrahorgoltam. Na nem volt egy nagy munka, pikk-pakk készen lett. És mennyivel jobb így, jobban behúzza a szegélyt. Persze akinek éles szeme van, az észrevehette, hogy a szegést is másként horgoltam, mint az eredetin volt, de nekem így jobban tetszik. Ettől lett teljesen az Enyém, olyan Piszkés... :)






 

Nincsenek megjegyzések: