"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2009. december 20., vasárnap

Altatónk 3.

Egy kicsit monoton volt számomra, hogy minden áldott este Ragyogj, ragyogj kis csillagra aludt el Boróka. Számára ez - gondolom - nem volt zavaró, sőt a biztonságérzetét és az "este van alszunk" ritmusát is ez a dal biztosította.
Egyik este elénekeltem neki József Attila Altatóját és annyira élvezte, hogy folyamatosan kérte, énekeljem, míg el nem aludt.
Ma nagyon küszködött lefekvés után. Most bújik ki az alsó rágófoga és meglehetősen megkínozza őt. Az elmúlt két éjszaka be is lázasodott. Küszködései közepette így szólt:
- Anyu, énekelj nekem altatót! (Nekem már ez is olyan felnőttes megfogalmazásnak tűnik. Nem arra kért, hogy énekeljek, vagy énekeljek valamit, hanem altatót. Honnan tudja, hogy pl. a Ragyogj kiscsillag altatódal? Lehet, hogy a blogombol :)
No rákezdtem az altatónkra, mire heves tiltakozásba kezdett:
- Ne eeezt! A mááásikat! - Rövid gondolkodás után megpróbálkoztam József Attilával. De megint bírálatot kaptam: - Velem énekeld, ne kis Balázzsal! - Ez teljesen jogos kritika volt, hiszen a múlt alkalommal minden versszak végét így fejeztem be:
- Aludj el szépen, kis Boriii
A második kör végére már úgy is tett. :)

----------------------------------------------

Nem tudom kihagyni, hogy a végére ne biggyesszem ide az én altatómat. Sajnos kép nincs hozzá, csak a dal. De ez bőven elég! :)

Nincsenek megjegyzések: