"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2009. február 14., szombat

Szerelmesek napja

Nálunk Bálint napnak hívják a "Valentin napot". Nálunk az idei Bálint napnak van egy külön apropója: Életem párjával úgy döntöttünk, hogy ma megerősítjük a házassági fogadalmunkat. Olyan ez, mintha újra összeházasodnánk. :)

Szeretettel köszöntünk minden bátor és vállalkozó szellemű emberpárt, akik merik vállalni szerelmüket és elköteleződnek egy életre amellett az ember mellett, akit egyszer, valamikor megszerettek.



Kiss Ottó: Csillagszedő Márió

Tegnap Márióval
lementünk a tóhoz.
Már esteledett, amikor
a vízben megjelentek a csillagok.
Márió azt mondta,
meglátom, éjszaka mindet
kihalássza nekem onnan,
ha mégis maradna néhány
a rossz látási viszonyok miatt,
azokat majd reggel összeszedi.

Ma délelőtt is a tó felé mentünk,
és tényleg nem voltak ott a csillagok,
de Máriónál sem láttam egyet sem.

Akkor meg azt mondta,
hogy otthon őrzi őket
az üvegszekrényben,
de nézzek csak ki majd estére
az ablakomon,
addigra mindet felrakja nekem az égre.


Nincsenek megjegyzések: