"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2008. december 28., vasárnap

I did it





Megalkottam életem első mosható pelenkáját!!!!!!! És hihetetlen, hogy ez mekkora örömet jelentett számomra!

Barangolás közben valahogyan rábukkantam egy cikkre a mosható pelusokról. Már korábban is láttam, de nem figyeltem fel rá. Most jobban utánaolvastam és teljesen rabul ejtett a dolog. Ennek több oka is van:
1. környezet kímélő - mindig is vonzott a környezettudatos, de még inkább a természetközeli életforma (éljenek a hippik).
2. sk elkészíthető - újabb alkalom a kreativitásom kibontakoztatására.
3. előállítása újabb kihívás - ami lételem számomra.
4. egészséges a gyerkőcnek - talán ezzel kellett volna kezdenem.
5. pénztárca kímélő - no comment.
6. elmélyedtem más öko-, bio-, zöld-, és stb. témákban.
7. megismertem több hasonló gondolkodású embert.
8. fontos elhatározásokat és döntéseket hoztam az életvitelünkkel kapcsolatban,
... és még nincs vége a listának, csak a rendelkezésre álló időmnek...

Meglátni és megszeretni... egy pillanat műve volt. Lám a szerelem gyümölcse:





A munkafázis lépésenként:
1. Vízzáró külső (sajnos nem PUL, azt nem kaptam. Inkább esőkabátszerű anyag, mintha lehellet vékony gumibevonat lenne rajta)















2. Külső és belső (thermo) kiszabva


3. Derék gumival behúzva
















Mivel széles tépőzárat nem kaptam, ezért a 2 cm-esből varrtam két csíkot szorosan egymás mellé, így szinte úgy működik, mintha 4 cm széles lenne. Amúgy nagyon érdekesnek tartom, hogy egy nagyon vidéki, nagyon kicsi város nagyon korlátozott árukészlettel rendelkező méteráru boltjában volt vízzáró réteghez használható anyag, volt fehér thermo anyag és volt ttépőzár is, igaz csak 2 cm-es és piros szinű, de esetemben ez éppen passzolt a külsőhöz. :D Gumit sajnos nem kaptam, de az éppen akadt a varródobozomban. Szóval nagyon jól alakultak az események ahhoz, hogy a szerelem tárgya létrejöhessen.

A zsebeske hátul nézetben:

A mintául szolgáló pelus típusa Coolababy. Egy kis ráhagyással szabtam, mert az én kis 12 660 grammos lánykám derekát mindig bevágja a Coolababy.

Nincsenek megjegyzések: