"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2011. június 9., csütörtök

Kristályok, barátok, mindenfélék...

Csupa gyönyörű "kő", ami ma este a kezembe került. Érdekes, hogy egyre-másra csak a vízszínek után nyúltam, némi rózsaszínnel, barackkal, lilával is volt dolgom. Kacérkodott velem a vérvörös és az ében is, de most a finom, lágy színeknek engedtem. Majd talán legközelebb drámaibb lesz a felhozatal. Tegnap - mert időközben tegnap lett a mából - a romantikának hódoltam, csak úgy a magam módján. Tessék bekukkantani! 




 Ez a gyönyörű borvörös bársony anyag új szerzemény. Tegnap (khm... tegnapelőtt) igazi ajándékban volt részem. Két barátnémmal tölthettem szinte a teljes napot. Ennek eredménye számtalan megkezdett, ám félbemaradt gondolat, négy zsák ruha és anyag, amit alkotótársam, barátném ajándékozott nekem, temérdek ötlet közös alkotásról, munkákról, technikai fogásokról... Talán lesz részletes beszámoló is... előbb legyünk túl az évadzáró nyársaláson az ifi csoporttal, majd a szombati bolhapiacon - amire már régóta és nagyon szeretnék eljutni -, a visegrádi kiránduláson, ahová a hittanos tanítványaimmal készülünk pünkösd hétfőn, s picinykénk balett vizsgaelőadásán próbástul, mindenestül, majd a nyári tábor szülői megbeszélésén, aztán a nyári napközi szülői tájékoztatóján, közben az egészségünkről is gondoskodni kell: hallásvizsgálat, kardiológia, szemészet, ortopédia a gyerekekkel, és nem is folytatom tovább. Ez lenne a nyári szünet... és idén erősen megfogadtam, hogy egész nyáron semmit nem vállalok, csak pihenek és alkotok. :)))))
S akkor még nem említettem, hogy régi álmom ez itt ni. Kacérkodom a gondolattal... jó lenne nyár végén elindulni...., de még érnie kell az elhatározásnak és főleg növekednie Borókának, hogy útra keljek.



Csodálatos ez a holdkő. Megpróbáltam érzékeltetni a kékes fény játékát a csiszolt felületeken. Nem sikerült. 

Nincsenek megjegyzések: