"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2011. május 11., szerda

Tavaszi sapka

Már anyukám is huzatérzékeny volt, s lám-lám idén jómagam is megtapasztaltam milyen is ez az állapot. Ezért kötőtűt ragadtam, hogy orvosoljam a problémámat. Ezt a zöld, pamut alkalmatosságot készítettem. Azóta már blokkolódik egy nyári változata és tűre szedtem a következőt is. Annyit elöljáróban, hogy mind színben, mind mintában különböznek egymástól.
Kb. 75 g Barka Gilice, Paszuly árnyalatából készült, 3-as kötőtűvel. 40 cm-es bambusz körkötőtűt használtam hozzá, így kényelmesen körbe lehetett kötni, nem kellett a damillal küzdeni munka közben.
Nagy erénye, hogy a vízszintes csíkoknak látszó mintarésznél jól szellőzik, így nem meleg és nem fülled be alatta az ember lánya feje. :)



Nincsenek megjegyzések: