"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2011. május 4., szerda

A szerencse

rám mosolygott a már előzőleg beharangozott Horgo-blog Húsvéti játékán. Ezúton is gratulálok Arszinak, aki megnyerte a játék második fordulóját, így ő a voltaképpeni nyertes, aki a munkájával kiérdemelte mind a szavazók, mind a zsűri tetszését. Az első forduló nyereményét tudhatom magaménak, amit egy sorsolásnak köszönhetek. Így az érdem Arszié, enyém a szerencse. A további négy pályázó is tetszetős húsvéti dísszel pályázott a játékon. Gratulálok nektek is a kedvesebbnél, kedvesebb művekhez! Öröm volt ismét együtt játszani a horgo-blogos lányokkal. Nekem már nagyon régen volt benne részem. Így, ahogy már ott említettem, nem is a kilátásba helyezett nyeremény miatt jelentkeztem (amiről nem is lehetett még tudni, hogy mi légyen), hanem a jó kis csapat miatt. Már a játékra való jelentkezéssel is nyertesnek érezhetem magam. Köszönöm a szervezőknek, főleg Jandónak az áldozatos munkát, ebben a feladatokkal zsúfolt időszakban, amikor minden háziasszonynak és édesanyának akad tennivalója, éppen elég.

Egy virágkészítőt sikerült nyernem, amiről már olvastam a Fonalshop.hu-n, de a terveim között nem szerepelt a beszerzése - egyelőre -, mivel rengeteg tervem van, amiknek szeretnék a végére járni. S ez a kis szerkentyű mégis engem választott. :) Így nincs mese, fel kell vennem őt is a jövőbeli terveim közé. Köszönöm a Fonalshop.hu-n keresztül Mónikának a lehetőséget! 

 

Nincsenek megjegyzések: