"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2011. május 30., hétfő

Mese, mese, mátka...

nem tudok szabadulni a tegnap készült madárkáimtól. Nem eresztenek. Kiakasztgattam őket a nappaliban, szekrényajtók fogantyúira, hogy jártamban-keltemben rájuk pillanthassak. Olyan mesélhetnékem támad tőlük. Szabadjára is eresztjük a madárkákat mesevilágba, Borókával kacskaringós, burjánzó, történeteket szövünk köréjük.
Kivittük őket napfürdőzni, hogy a valóságot jobban megközelítő színeikben megmutatkozzanak.. 

Sok javítanivalót találtam rajtuk, egyik sem hibátlan, de egy biztos, mind szeretni való. Utolsó ölelgetéseinket követően elkísérjük őket a postára, hogy megkezdjék utazásukat új tulajdonosaik felé.



Közben az éjszaka során - madaraimtól megihletve - belekezdtem egy új projektbe, ami egyelőre legyen még titok. Ez már a második rejtett munkám és meg kell, hogy mondjam, nagyon nehezen tudom megállni, hogy ne mutassam őket... de türelem... meglátjuk mit terem. :)

 

1 megjegyzés:

Marcsimami írta...

Ismételten gyönyörködöm bennük és...
alig várom, hogy befejezzem a félbemaradt munkáim és én is, én is... :)