"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2011. május 2., hétfő

Elkészültem

egy nagyobb lélegzetvételű munkával. Nagyon megdolgoztam vele és olyan szívesen megosztanám, de egyelőre nem lehet. Annyit azért elárulhatok, hogy ezzel a felhívással kapcsolatos.
Élveztem minden egyes percét: kiötleni mintát és színt, anyagot és formát, bélést, fület, zárat, majd mindezt megvalósítani. A varrós része kicsit jobban megdolgoztatott. Még sosem béleltem táskát. Most ennek is eljött az ideje. 

4 megjegyzés:

Jutka írta...

Kíváncsian várom:)

Karina írta...

Láttam, láttam! gratulálok!!

Piszke írta...

Köszönöm, kedves tőled! :) Én még - sajnos - nem láttam. Jól sejtem, hogy én is gratulálhatok neked? :))) Holnap megveszem az újságot!

Karina írta...

Igen :) Köszi. Hamarosan mutatom a blogban is.