"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. május 7., péntek

Gyakori vendég...

...leszek ezentúl a nem régiben megnyílt Barka fonal webáruházban. Első látásra szerelem volt, mikor körbejártam a fonalkínálatukat. Alig tudtam választani a természetesen szép, pasztellbe hajló színeik közül. Aki a kihívó, harsány, erősen átmenetes színeket szereti, az kerülje el ezt az üzletet. Rajtuk kívül mindenki másnak javaslom, egy pillantás erejéig térjen be. Nem fog tudni egykönnyen szabadulni - előrebocsátom. Néhány napon belül mutatom majd, mely színekkel estem szerelembe. :)

 

Addig is mutizom a legújabb szerzeményemet, amit még a múlt héten sikerült turiznom. Nem akármilyen márka: Jaeger. A színe pedig elbűvölő középkék. Három motringot sikerült begyűjteni belőle. A tegnap esti altatóm a vele való ügyködés volt. A képen a bal szélső gombolyag arról árulkodik, hogy jócskán haladtam vele. Rövidesen bemutatkozik a kész produktum maga.





Nincsenek megjegyzések: