"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. április 24., szombat

Enyém

...lett ez az általam terepszínűnek nevezett sál. Eredetileg Gail-nek indult, el is készült, de a csipke részét nem tudtam jól ráillesztettem. Mivel menthetetlen volt a dolog, úgy döntöttem, hogy lebontom az egészet. Nagyjából a felénél tartottam a bontással, amikor eszembe jutott, hogy nem kellene ezt a rengeteg munkát elpocsékolni, és formás ki sállá alakítottam őt. Ez az enyém lesz, mert a színe is, a mérete is éppen nekem való. 

Persze - ahogy látszik is - blokkolva, eldolgozva még nincsen. Holnapra is kell egy kis munka.... :D

Sál - Gail után a magam módján :)
Fonal: Uruguayi lace
Tű vastagság: 4
Súlya: 2 dkg


1 megjegyzés:

Kriszti írta...

Sajnálom, hogy nem sikerült a csipkerész illesztése. Így viszont egy szuper, egyedi darabod lett.