"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. március 30., kedd

Na, mibe fogtam???



A nagy fiam kiötölt (-ötlött???) magának egy applikált pulcsit. A pulcsi adott volt, filti-foltnak valók is vannak itthon, gombban sem volt hiány... Tervezett, szabott és egész jó dolgot talál ki magának, amit igyekeztem megvalósítani. Teljes egészében az ő tervei alapján készült. Kisebb módosításokat szerettem volna eszközölni pl. az elhelyezésén, de határozott elképzelése volt a részletek illetően is, így rábíztam a dolgot.

Ilyen volt előtte:




Ez lett belőle:




A dolog szépséghibája csak annyi, hogy ez a szép zöld, márványos, mintás foltocska az egyik terítőm volt. :/ De öröm az ürömben, hogy a gyermek kreatív. :P

2 megjegyzés:

Jandó írta...

Tényleg kreatív, és nagyon jó lett így a pulcsi. Az meg szerintem külön megtiszteltetés, ha egy nagyob fiú anya készítette dolgot hord. :)Legalábbis nálunk ez nem nagyon volt jellemző.

Piszke írta...

Igen,ezt én is nagy megtiszteltetésnek vettem. :)