"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. március 17., szerda

Meseváros

Indult egy jó kis játék ezzel a címmel valamelyik blogon. Időm már sajnos nincs, hogy csatlakozzam, de erről jutott eszembe...

Egy ideje tervezem Boróka szobájának a kifestését és ahogy annak idején a nagyoknak kifestettem a szobájuk falát, úgy neki is szeretném ezt az élményt és komfortot megadni. A terveim között több elképzelés is szerepel, az egyiket papírra vetettem még ősszel. Az ötletadó a Praktika újság valamelyik száma volt, igaz ott papír dossziék "homlokzatát" dekorálták ezzel az illusztrációval. Tehát az egyes számú elképzelés: Meseváros.


Persze, mint a "nagy mesterek" ;) én csak a rajzot követtem el, a színnel való kitöltést már a "tanonc" nagylány követte el. Az elején még nagy lelkesedéssel, a végén már meggyötörten, de végig kitartott. Büszke vagyok rád kicsim! :)

Nincsenek megjegyzések: