"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. március 17., szerda

Jótékony blokkok reload

Végül javítottam a rózsás blokkon, mert nagyon nem tetszett a széle úgy, ahogy volt. Szörnyen maximalista vagyok és a kákán is találok csomót, ha a munkámról van szó. A mostaninak is van hibája, de mivel kezdő horgoló vagyok ennyi telik tőlem.


Aztán elkövettem még kettő blokkot, akik nem egy színtartományba helyezhetők rózsikával, de annyi közös van bennük, hogy a tavasz utáni sóvárgásról árulkodnak mindannyian. Mint a festő, aki az élményeit, érzéseit megfesti a képen, beledolgozza a színekbe, én is tetten értem magam utólag két ösztönös megnyilvánulás formájában:

1. Napocska színeket (ahogy a kislányom nevezte) és virágokat alkottam bele a blokkokba.
2. Belehorgoltam a kódját annak, hogy lányos anyuka vagyok, legalábbis a kicsi aki nagyon meghatározza a mindennapjaimat, kislány. Markáns, fiús színek sehol nem találhatók.

A két narancsos blokkban elhelyeztem egy-egy szignót akaratom ellenére. Vagyis elkövettem mindkettőnél ugyanazt a hibát, ami olyan mértékű, hogy nem nevezném rontásnak, inkább azt mondanám, hogy titkos kézjegy, amiről az alkotó összetéveszthetetlenül felismeri a művet. :)



Nincsenek megjegyzések: