"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. január 7., csütörtök

Csipkesál

Szerettem volna valami szépet, valami "munkásat" készíteni. Csipkekendő kötésére adtam - volna - a fejemet, de amiről leírást találtam, az nem tetszett, ami pedig tetszett, annak nem találtam a leírását. A Swallowtail ejtette rabul a szívemet. De már van egy új szerelem is a láthatáron - Baltic Blossoms. Bár ebből az Erikánál látott modell jobban tetszik. Azt hiszem mind a kettőt meg fogom kötni. Addig, amíg a leírásokat kerestem, elkezdtem egy csipkesálat kötni.



 

 

 






A Swallowtail leírása angolul megvan. Elég jól boldogultam is vele, csak a szemek megnevezését angolul nem tudtam értelmezni. Jucutól kaptam segítséget, hogy Krókusznál elérhetőek a szemek megnevezései lefordítva. Ez nagy-nagy segítség. Innen is köszönöm, Krókusz! Márcsak a folyamatban levő munkáimat kell befejeznem és kezdhetem a kendőt.

4 megjegyzés:

Annamari írta...

Az Index Csipkekötés nevű topikján közös csipkesálkötés van készülőben! Szívesen látunk, ha van kedved velünk kötni, hétvégén eldől, hogy mit.:-)

Piszke írta...

Köszönöm a meghívást! Nagyon szívesen veletek tartok! :) Már keresem is a topikot...

Annamari írta...

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9196160
ezt ne közöld megjegyzésként! Csak hogy könnyebben megkapj, én pulendrákus vagyok ott :-)

Piszke írta...

Köszönöm, ez valóban segítség, mert az indexen nem vagyok ismerős. Már éppen kezdtem kétségbeesni, mint Jancsi és Juliska az erdőben. :)