"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2009. december 5., szombat

Alkotunk

Betegállományban vagyok. Ezt az időt igyekszem kihasználni és teljes gőzzel megy a manufaktúra: kötök, drótozok, hímzek. Bár csoda tudja, hogy hogyan is van ez... nekem alig marad időm, hogy a kedvteléseimnek éljek. Pedig most aztán itthon vagyok. És mégis úgy kell időt csenni innen-onnan, leginkább éjszaka, hajnalban.
Boróka sem szeretne kimaradni az alkotás öröméből. Az ő kedvenc műfaja jelenleg a festés. A mondás igaz: Nem lehet elég korán elkezdni. Varázslatos színek kerülnek ki az ecsetje alól.












 

 

 

Közben kiötlöttem, hogy az idei karácsonyi lapok egy részét Boró nyomdázásaival fogjuk díszíteni.
Ezekkel, ni:







Nincsenek megjegyzések: