"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2009. november 16., hétfő

Sikerült :)

A tegnapi napon sokszor meglátogattam Jucu blogját. A kíváncsiság nem hagyott nyugodni: vajon ki lett a szerencsés nyertes? Még éjfél előtt nem sokkal is bekukkantottam, de nem volt eredmény. Ma reggel pedig nem volt időm rá, hogy felkeressem. Beígértem Borókának és apának egy naaagy sétát a kertünk végében levő erdőbe. Az idő is elég kellemes volt, így jól eltöltöttük...

Miután hazaértem láttam, hogy emailt kaptam Jucu-tól :):):) Rögötön gyanakodni kezdtem. Csak nem??? És igen, igen, IGEN! Sikerült! Megnyertem életem első blog-játékát. Ezen az úton is nagyon szépen köszönöm a lehetőséget és a munkája gyümölcsét, ami szemet és szívet gyönyörködtető. Úgy tervezem, amint megérkezik, rögtön nekiállok és bizony zoknit fogok kötni belőle.

Nincsenek megjegyzések: