"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2009. október 12., hétfő

Új szerelem



Lapozgatva, olvasgatva találkoztam a wire wrapping drótékszer készítéssel. Talán nem volt első látásra szerelem, de mivel az ásványok és féldrágakövek szerelmese vagyok már régóta, így belopta magát a lehetőség a szívembe. Jó, hogy már nem csak egy bőrszálon lifegtetve viselhetők ezek a csodák, hanem ez a technika funkciójában többletet visz a dologba. Temérdekféle módon rögzíthető, befoglalható és nagy gyakorlattal a kövek egyediségét még inkább ki lehet emelni. "Isten tudja, hogy mi okból szeretem, de szeretem...." :

Az első darabok fekete és vörös achát kövekkel:














Ha gyakorlott szemmel nézed ezeket a képeket és észreveszed a finomítani valókat, akkor kérlek írj egy kommenetet, hogy tanulhassak belőle! Köszi! ;)

Nincsenek megjegyzések: