"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2009. január 17., szombat

Még nincs vége...

Mivel a vizsgaidőszak sűrűjében vagyok, így nagyon kevés időm van írni. Alapjáraton sem engedhetem meg magamnak, hogy mindent leírjak, amit szeretnék, sőt... akkor sem jut több időm írni. Aztán, ha néha lopok magamnak egy kis időt, akkor pedig úgy érzem, hogy teljesen üres a fejem. Ami most bennem van és kissé bosszant, az az hogy a teszvesz-en elhappolták az orrom elől Michael Ende: MOMO című könyvét. Nagyon-nagyon szerettem volna megszerezni (elég jutányos áron futott), de éppen akkor nem voltam gép előtt. Persze 6x-os áron megvehetem bármikor. :( De annyi könyv van, amit szeretnék megvenni... nagycsalodsként ezt nem tehetem meg. Hát marad a sóvárgás...

Most nézem a címet. Minek is nincs vége? Ja, a vizsgaidőszak... van még egy Morális vizsgám (általános erkölcsteológia) és egy Vallás és emberi magatartás. Tanulni pedig nincs időm, nem enged a kis boldogsáosztó csemetém. Közben a szakdolgozatot is el kellene kezdeni, ha április 20-ra végezni szeretnék.

Most elhagyom a terepet, mert ebédidő van.

Nincsenek megjegyzések: