"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. március 5., péntek

Hosszú időbe telt...

de eljutottam eddig:

 

A másodiknak elkezdett kendőm lett az első. Van ilyen a kotésben is, hogy elsőből lesz az utolsó. :) A türkiz fecskefarok még várakozik, mert amíg a befejezéséhez hiányzó fonalra vártam, nem bírtam a "tétlenséget" és belekezdtem ebbe a rózsaszín mellírozott Baltic Blossomsba. Aznap kezdtem, amikor megkaptam az Uruguayi fonalakat. Nagy hirtelenjében úgy tűnt, hogy két nap alatt a végére érek, de aztán jött néhány sor bontás (szokás szerint:), majd itthon annyira besűrűsödtek a dolgaink (ünneplés, betegség, felvételi), hogy nagy-nagy áldozat árán ma hajnalban elkészült a drága. A nagy áldozat annyit jelent, hogy három napon keresztül hajnali fél 4, 2 és 3 órakor feküdtem le. Egyszerűen nappal nem jutok oda, hogy akár egy sort is kössek.
Most egy kicsit szusszanok és jöhet az elsőnek elkezdett kendőcském. Annak is története van, majd arra is sort kerítek...

Most ázik az új kötemény, de készítettem néhány felvétel a részletekről fürdő előtt:



  

Baltic blossoms shawl
Fonal: Uruguayi lace-Rose
Felhasznált fonalmennyiség: 7,8 dkg
Kezdés: 2010. február 20.
Befejezés: 2010. március 5.

6 megjegyzés:

Ilona írta...

Orsi! Nagyon szép lett a kendőd, finom színe van, és a bogyóid is nagyon szép tömöttek.

Annamari írta...

Gyönyörű. Szóhoz sem jutok...

Piszke írta...

Ica, köszönöm! Én nagyon szeretem a bogyókat kötni. A színe is, a fonal is valami ááálom.

Piszke írta...

Annamari, köszönöm a dicsérő szavakat, nagyon jól esik, de azért ez még csak "fércmunka" egy kezdő csipkekötögető tűiről. :)

Macus írta...

Orsi!
Ez nagyon szép!!!
Finom szín, csupa csipke minta...
gyönyörű!!

Piszke írta...

Macus, köszönöm neked is! A kis csöppségem is beleszeretett. Azt mondta, hogy ez az ő kendője. :)