"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. február 15., hétfő

Fonalrendelés

Éppen egy szépséges kendőm dolgozom. Már-már lassan a végefelé haladok, de úgy tűnik, hogy kevés lesz a fonalam, mert én balga 2 szállal kezdtem bele ebből szuper merinó gyapjú fonalból. :( Így rendelnem kell még belőle. Néhányan jeleztétek, hogy egy közös rendelésbe beszállnátok. Jelzem, hogy itt a lehetőség. Én a héten mindenképpen szeretném megvenni, így aki gondolja péntek délig küldje el nekem email-ben a választott fonal linkjét. Majd emailben megírom a további teendőt. Kb. 4-5 nap alatt érkezik meg a fonal. Pest környékiekkel megoldható a személyes átvétel, vidékre/külföldre postázás megoldható.
Innen lehet színt választani.

Kész munkát még nem tudom mutatni, de a kendőm kezdeménye (2 szállal!!!) itt látható.



Nincsenek megjegyzések: