"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. február 8., hétfő

Életem első (és második) blog díja

Díjat kaptam, bár nem gondolom, hogy ez járt volna nekem. Nagyon köszönöm Nönének és Krókusznak, hogy rám gondolt, vagy gondolt rám. Kedves tőletek! :) Szeretnék sok szépséget alkotni, azt veletek megosztani, de úgy érzem, hogy csak halovány árnyéka ez a blog annak, amit jó volna "kialkotni" magamból.




Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte. Pipa
2. A logót ki kell tennem a blogomba. Pipa
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam. Pipa
4. Írni kell magamról 7 dolgot. Pipa
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.  Pipa
6. Be kell linkelnem őket. Pipa
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.




Az én mai 7-esem (holnap biztosan más vagy másként buggyanna ki belőlem):

* Hiszek a Jó végső győzelmében!


* Szeretek tanulni, mind klasszikus értelemben (iskolapadban), mind felfedezni, megismerni, elsajátítani, új dolgokat, készségeket.


* Az empátiás érzékem a végletekig kifejlődött, mindenkivel mindig mindenben együttérzek, együttdalolok, együtthalok.


* Rendkívül zárkózott ember vagyok, de csak addig, amíg meg nem nyílok. :D


* Szeretem a természetet, a természetességet, mindent, amiben felismerem a teremtett világ szépségét, és ha valamiben/valahol nem lelem a teremtett világ szépségét, akkor igyekszem felkutatni azt. Vagyis folyton töprengek, elmélkedek, meditálok. 


* Az alkotás és a zene lételem számomra: egyfajta (vész)kijárat

* Szeretek őszintén, egyenesen élni és emiatt nagyon sokat szenvedek, de csak így (őszintén) érdemes! 


Lehet, hogy nem ezek a legjellemzőbbek rám és talán a sorrend sem pontos, de most ezek a dolgok jutottak eszembe.




A választottaim: (akikkel szeretném ezennel megosztani, hogy öröm hozzájuk betérni, egy kicsit leskelődni, mert szépségesek az alkotásaik. Egyúttal elnézést is kérek, ha a díjjal kisebb-nagyobb kellemetlenséget okoztam! :)

Piroseper












4 megjegyzés:

Piroseper írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám! :)

elina írta...

Huuu nagyon szepen koszonom!Puszi

Eta írta...

Kedves meglepetés, köszönöm zsépen.

Zsupszi írta...

köszönöm szépen :-)