"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. január 20., szerda

Tádááám... The winner is...

Jelentem, Boróka és Bogi lányom közreműködésével megtörtént a sorsolás. A képi dokumentációt követően a fényképező akksija lemerült. Közben arról a tényről is megfeledkeztem, hogy ezidőtájt fürdetés és altatás van nálunk. :) Nem vagyok még rutinos a blogos, játékhirdetős dolgokban... (pirul) Az első kép csapnivalóra sikeredett, de a hitelesség kedvéért feltöltöttem. Nem könnyű ám, egyszerre instrukciókat adni a sorsolás menetéhez és közben fotózni. :))
 No, nem szaporítom a szót, beszéljenek a képek:



 








Az első kép csapnivalóra sikeredett, de a hitelesség kedvéért feltöltöttem. Nem könnyű ám, egyszerre instrukciókat adni a sorsolás menetéhez és közben fotózni. :))

A nyertes: Compot. Gratulálok a nyereményedhez, és kellemes pancsolást kívánok!!! ;)

2 megjegyzés:

Ildifolt írta...

Szia Piszke!
Nagyon édes a sorsolási bizottság!
Köszönöm a nyereményt, örülök neki, de kérdésem: megkaptad-e az
e-mail címemet, vagy rosszul
írtam-e, mert azóta nincs reagálás a részedről. Tehát a cím mégegyszer: antalildi57@hotmail.com
Mondom, nem reklamáció, csak kérdezem, hogy így írtam-e a címet?
Üdv: Ildikó

Lente Julcsi írta...

Gratulálok!

Milyen szép kicsi lány :o)