"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. január 23., szombat

Levezető gyakorlat II: Mosogató cucc

A tegnap elkészült sál örömének hevében, még egy kis levezető gyakorlatot találtam. Úgy történt, hogy rendezgettem a fonalakat, keresvén, hogy mi legyen a következő project. Akkor találtam egy kis cirmos gyapjú maradékot, amiből még anyukám próbált ki egy mintát karácsonyi ittjártakor. Nem nagyon szeretem az ilyen kis maradék spulnikat, de kidobni nincs szívem. Valamire biztosan jó lesz, ha mást nem egy kis virágot horgolni, hímezni valahova.
Ez a két mosogatórongy lett belőle:

 
 

Szeretem őket, mert nagyon praktikus, azontúl kellemes vele a mosogatás. Ha jó sok van belőle, akkor nem okoz gondot a szárítása sem. Használat után csak kiakasztom a teraszra és egykét óra alatt megszárad.

A levezető gyakorlatok sora nem ért véget.Gyorsan, hamarjában elkezdtem egy babcipőt a családba néhány hónap múlva érkező rokon babának. Ezen kívül, hogy a csipkézésből ki ne zökkenjek, egy csipkezokninak is nekiálltam, és még egy bevásárló "cekkert" is szeretnék készíteni, aztán jöhet a következő Lilac leef, a héten angliából érkezett angol csipkekötő gyapjúból. Hmmm. még erről sem volt időm beszámolni. Rövidesen megteszem.

Nincsenek megjegyzések: