"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. január 18., hétfő

MMM

Kis ünnepséget tartok ma. A látogatottsági számláló átlépte a 3000-et. Ezért most bulizunk - sajnos csak virtuálisan. Ennek kapcsán meg kell jegyeznem, hogy ez a blog két évig alvó blog volt. Elindítottam, de még én sem tudtam, hogy mi a célom vele. Nagyjából két hónapja pezsdült fel az élet itt.
Ennek a két év csendességnek nagyon egyszerű és hétköznapi oka volt. Az elmúlt 8 évet folyamatos tanulással töltöttem. Minden karácsonyom vizsgákra és szigorlatokra való készüléssel telt. Közben megszületett Borókánk és gyes mellett még dolgozgattam is óraadóként. Ha akartam volna sem tudtam volna írni, mert ki voltam facsarva rendesen. Kellett egy jó félév, amíg regenerálódtam és kezdett körvonalazódni, hogy hogyan is legyen ezután. Örülök, hogy itt vagytok, hogy meglátogattok, hogy közösen alkotunk és együtt vagyunk. Köszönöm nektek!


(forrás: fényfeltáró napilap)

Nincsenek megjegyzések: