"Fent, fent a tömbök. Déli fényben állnak.
Az én szívemben boldogok a tárgyak."

Nemes Nagy Ágnes: Tárgyak



2010. január 23., szombat

Levezető gyakorlat I. : Csipkesálam

Elkészült a csipkesálam. Miután a Lilac leef-fel végeztem, azonnal neki kellett állnom egy kis levezető kötésnek. Annyira doppingolt, hogy el tudtam készíteni... Muszáj volt valamit bütykölni. A bejegyzés fordított sorrendben kerül ide, majd jön a LL képe is. :)
Ez a sálacska 100 % polyacril fonalból készült. Már látom, hogy mi a különbség a gyapjú és nem gyapjú csipke között. A műszál makacsul összeugrik és merev, nincs olyan szép esése. Azért olvastam egy tippet a csipkekötős topikban: vizes rongy alatt vasalva szépen mutat az acryl csipke is. No, kipróbáltam és működik.
Nekem jó lesz, majd elhordogatom. Bár eddig ilyen Barbis ruhadarabokat nem viseltem, de ahogy múlnak az évek, változik az ízlés... ;P

 


 

 

Nincsenek megjegyzések: